Участь у міжвідомчій нараді щодо обговорення портфелю проектів Міжнародної технічної допомоги зі Світовим банком (Київ, 25 лютого 2019)
25 лютого 2019 р. у приміщенні представництва Світового банку в Україні відбулася міжвідомча нарада щодо обговорення портфелю проектів Міжнародної технічної допомоги (МТД) зі Світовим банком.
Згідно порядку денного, основна увага під час проведення наради була зосереджена на обговоренні загальних результатів впровадження проектів, а відтак вирішенні проблемних питань, які виникали в процесі використання грантів у рамках надання МТД. Насамкінець, було окреслено подальші плани та надано пропозиції з метою успішної реалізації проектів. У засіданні взяли участь центральні органи виконавчої влади (ЦОВВ), керівники державних наукових установ та інших державних структур.
З вступним словом до учасників засідання звернулась старший менеджер портфелю проектів Світового банку в Україні – Клавдія Максименко та директор департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Оксана Гришкевич.
На міжвідомчій нараді було представлено вісім діючих грантів, серед яких грант № TF-A4096 «Проект зміцнення науково обґрунтованої розробки державної політики на основі освітньої статистики та аналітики», виконавцем якого є ДНУ «Інститут освітньої аналітики». З огляду на це, представники ДНУ «Інститут освітньої аналітики», а саме директор Інституту, д.е.н., професор Лондар Сергій Леонідович та заступник директора з науково-організаційної роботи, к.е.н. Литвинчук Андрій Олександрович взяли участь у міжвідомчій нараді та представили результати виконання плану ключових заходів за попередній період та окреслили план заходів на 2019 рік в рамках реалізації проекту. Зауважимо, що термін реалізації проекту «Проект зміцнення науково обґрунтованої розробки державної політики на основі освітньої статистики та аналітики» було подовжено на 6 місяців, тому період імплементації становить два з половиною роки (24 січня 2017 року – 24 липня 2019 року).
Зокрема, станом на 20 лютого 2019 р. ключовими заходи у процесі реалізації проекту були:
- Розробка технічного завдання на розробку державної інформаційно-телекомунікаційної системи управління освітою (ДІСО) (виконано)
- Перегляд технічного завдання на розробку ДІСО міжнародним консультантом (виконано)
- Підписання договору з компанією для розробки державної інформаційно-телекомунікаційної системи управління освітою (ДІСО) (виконано)
- Проведення тренінгів у рамках участі у Міжнародній програмі з оцінювання освітніх досягнень учнів (PISA) (виконано)
- Розробка відкритого порталу даних (виконується)
- Підписання договору з компанією щодо проведення аудиту в рамках Гранту (виконується)
- Закупівля серверного обладнання (виконано)
Наступний етап реалізації проекту передбачає здійснення таких ключових заходів:
- Виконання договору на розробку державної інформаційно-телекомунікаційної системи управління освітою (ДІСО) (термін виконання: 28.02.2019)
- Завершення розробки порталу відкритих даних (термін виконання: 31.05.2019)
- Завершення створення комплексної системи захисту інформації для ДІСО (термін виконання: 31.05.2019)
- Проведення аудиту Проекту за 2017-2018 рр. (термін виконання: 30.06.2019)
Наприкінці міжвідомчої наради відбулось обговорення проектних пропозицій щодо започаткування нових грантів міжнародної технічної допомоги Світового банку. За результатами виступів ЦОВВ підведено оцінки щодо результатів реалізації грантів та підготовлено пропозиції для подальшої роботи.