Монографія
Нова українська школа як складова інтеграції України в європейський освітній простір (індикатори успіху)
У колективній монографії проведено оцінку впровадження освітньої реформи «Нова українська школа» як складової інтеграції України в європейську освітню систему. Проаналізовано міжнародний досвід трансформації середньої освіти та основних тенденцій формування моделей освітніх індикаторів як інструменту діагностики явищ в освітній сфері. Визначено концептуальні засади реформування загальної середньої освіти України; напрями узгодженості національних освітніх індикаторів, у тому числі Solid Info, з міжнародними освітніми індикаторами. Проаналізовано проблеми та окреслено перспективи реалізації реформи НУШ в Україні. Здійснено порівняльний аналіз концептуальних положень реформування середньої освіти в Україні і країнах ЄС; систематизовано міжнародний досвід розробки освітніх індикаторів; ідентифіковано сильні і слабкі сторони, можливості і ризики формування моделей освітніх індикаторів; проаналізовано інструментарій для збору статистичних даних щодо впровадження реформи НУШ. Обґрунтовано напрями уніфікації національних і міжнародних освітніх індикаторів; напрями формування системи освітніх показників «індикаторів успіху» реалізації реформи НУШ.
Наукове видання адресовано працівникам сфери освіти, науковцям, молодим дослідникам, представникам громадських та міжнародних організацій, а також широкому колу читачів, які цікавляться проблемами забезпечення освітнього процесу й розвитку системи освіти України під час війни.
Нова українська школа як складова інтеграції України в європейський освітній простір (індикатори успіху)[Електронний ресурс] / за ред. Г. М. Терещенко ; ДНУ «Інститут освітньої аналітики». Київ, 2023. 127 с. |