Інформаційно-аналітичні матеріали

«Дослідження щодо впровадження реформи НУШ у пілотних закладах освіти (базова школа)»

 До Вашої уваги пропонуються інформаційно-аналітичні матеріали за результатами ІІІ етапу моніторингового дослідження пілотування навчально-методичного забезпечення на початку другого циклу базової освіти – базового предметного навчання. У них представлено результати опитування вчителів, які здійснюють апробацію навчально-методичного забезпечення впровадження нового Державного стандарту базової освіти і викладають предмети / інтегровані курси в 7-х пілотних класах у 147 закладах загальної середньої освіти.
Інформаційно-аналітичні матеріали охоплюють таке коло питань: навчально-методичне забезпечення пілотного проєкту; використання учителями-пілотниками засобів навчання та обладнання навчальних кабінетів базової школи, відповідного дидактичного обладнання та матеріалів для забезпечення вивчення всіх освітніх галузей та інтегрованих курсів; підвищення кваліфікації педагогів Проєкту; особливості оцінювання результатів навчання учнів у пілотних класах та загальна оцінка учасників перебігу пілотування на початку другого (базового предметного навчання) циклу базової середньої освіти.

Представлені інформаційно-аналітичні матеріали підготовлені дослідниками ДНУ «Інститут освітньої аналітики», а також проєктними менеджерами Команди підтримки відновлення та реформ МОН (у межах програми «Українська Архітектура Реформ» (URA). Матеріал відображає позицію авторів і не обов’язково збігається з позицією донорів проєкту Міністерства освіти і науки України.