Монографія Реалізація державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Монографія є результатом наукових досліджень ДНУ «Інститут освітньої аналітики», що висвітлюють різні аспекти імплементації засад Нової української школи. Авторами дослідження розглядались ряд актуальних питань, серед яких: нормативно-правове поле реалізації Концепції НУШ; ризикогенні чинники впровадження НУШ; розвиток системи підготовки вчителів для НУШ; моделі освітніх індикаторів як складова інструментарію оцінювання результативності реформи; теоретико-методологічні засади формування системи фінансування шкільної освіти, сучасні методи оцінки ефективності бюджетних видатків у цій сфері. Наукове видання орієнтується на широке коло фахівців в освітній галузі, яких цікавить освітня статистика і аналітика для здійснення обґрунтованої оцінки процесу реалізації засад НУШ, зокрема – державних службовців, представників органів місцевого самоврядування, науковців, працівників сфери освіти.
|