Відібрані матеріали до Збірника тез І Міжнародної науково-практичної конференції “РЕФОРМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ”, яка відбулась 29 листопада 2017 року в м. Київ:

СЕКЦІЯ 1. РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • Лондар С.Л. Модернізація державної інформаційної системи освіти (ДІСО) в контексті завдань Закону України «Про освіту» та врахування міжнародного досвіду
  • Раков С.А., Гудзинський В.Є., Костирєв Д.Б. ДІСО – державні інформаційні системи освіти: світовий досвід і український контекст
  • Кирʼянов А.В. Основна мета та завдання інформаційної системи освіти
  • Іриневич Ю.В. Сутність інформаційної системи управління освітою
  • Савченко І.Г. Концептуальна модель державної освітньої політики в умовах функціонування інституту публічного управління

СЕКЦІЯ 2. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

  • Ткаченко В.В., Кирієнко О.Ю. Історичний досвід реформування освіти у Фінляндії
  • Денисюк О.Я. Опорний заклад – заклад нової української школи
  • Шерудило М.П. Використання кейс-технології в освітньому процесі початкової школи
  • Титаренко Н.В., Дронь Т.О. Учитель – рушій реформування закладу загальної середньої освіти
  • Пінчук І.О. Підготовка вчителя початкових класів до навчання учнів англійської мови в умовах нової української школи

СЕКЦІЯ 3. ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

  • Мельник С.В. Модернізація інструментарію для проведення моніторингових досліджень щодо реального працевлаштування випускників вищих та професійно-технічних закладів
  • Лєснікова М.В. Статистична звітність у професійно-технічній освіті: огляд та шляхи удосконалення
  • Чернюк О.С. Нові підходи до розвитку гендерно-орієнтованого бюджетування в системі професійно-технічної освіти в Україні

СЕКЦІЯ 4. ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Бахрушин В.Є. Законодавче забезпечення розвитку вищої освіти України
  • Ставицький А.В. Зміна ролі керівництва закладів вищої освіти в новій парадигмі освіти
  • Боковець О.І. Інноваційна підготовка інженерів-новаторів
  • Ткаченко В.В. Практики академічної доброчесності як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти
  • Гайдук І.С. Країни ОЕСР у сфері міжнародної мобільності студентів: досвід для України
  • Ткачук О.В. Міжнародні рейтингові системи ЗВО
  • Чумак О.В. Забезпечення академічної доброчесності у закладах вищої освіти щодо недопущення проявів корупції
  • Нагорна І.В. Правові аспекти запобігання плагіату у вищій освіті
  • Бринюк О.В. Міжнародні тенденції фінансування вищої освіти

СЕКЦІЯ 5. ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ОСВІТИ

  • Литвинчук А., Гайдук І. Важіль фінансування загальної середньої освіти: дослідження впливу на результат навчання
  • Павлюк К.В., Камінська О.С. Розвиток державно-приватного партнерства у сфері освіти як чинник підвищення ефективності
  • Колосова В.П., Капленко О.І., Северіна Х.І. Роль МФО у фінансовому забезпеченні системи освіти України
  • Затонацька Т.Г., Герасименко О.О. Нормативно-правове забезпечення фінансування загальної середньої освіти в Україні: сучасний стан та вектори вдосконалення
  • Кузнєцов К.В. Інструменти податкової політики в системі середньої освіти
  • Ситницький М.В. Механізм забезпечення фінансової автономії дослідницького університету
  • Терещенко Г.М. Теоретичні підходи до фінансового забезпечення освіти
  • Заєць С.В. Освітні індикатори як показники реформ: наявність та моніторинг
  • Наторіна А.О. Ключові детермінанти державного фінансування закладів вищої освіти України